top of page
Vyhledat

Brandová fotografie jako mocný nástroj pro tvé podnikání

  • Obrázek autora: Kateřina Nevřelová Photography
    Kateřina Nevřelová Photography
  • 2. 12. 2024
  • Minut čtení: 2

Marketér a motivační řečník Simon Sinek jednou řekl: „Lidé nekupují to, co děláte. Kupují důvod, proč to děláte. To, co děláte, je jen důkazem toho, čemu věříte.“


To mě vede k zásadní otázce:

Proč je brandová fotografie tak důležitým nástrojem pro váš byznys?

ree

Každá úspěšná značka by měla jasně komunikovat, proč vlastně dělá to, co dělá. Ale jak toho dosáhnout? Jeden z velkých pomocníků jsou profesionální fotografie a video, které vládne světu.


Profesionální fotografie vám pomohou budovat a posilovat vaši značku. Ukážou váš charakter, atmosféru spolupráce s vámi a především to, co vás a váš byznys odlišuje od ostatních. Díky tomu si vás zákazníci snáz zapamatují, lépe pochopí vaši filozofii a získají k vám důvěru.




Proč investovat do brandové fotografie?


Možná se vám zdá, že je to zbytečný výdaj. Pravdou ale je, že profesionální fotografie mohou být klíčovým faktorem pro růst vašeho podnikání.

Lidé milují obrazy. Hezké a kvalitní fotografie přirozeně zaujmou naši pozornost, zvýší výkon vašich kampaní, zlepší zapojení na sociálních sítích a dokonce mohou znatelně zvýšit vaše prodeje.

Samozřejmě můžete sáhnout po fotobankách, ale výzkumy ukazují, že lidé vnímají fotky skutečných lidí mnohem lépe. Stockové fotografie často působí uměle a odrazují. Pokud tedy vaše značka postrádá originální, autentické snímky, může to být důvod, proč někteří zákazníci váhají.



Kde všude můžete brandové fotografie využít?


Možnosti jsou téměř neomezené:


  • Online: webové stránky, sociální sítě (LinkedIn, Instagram, Facebook, Pinterest), e-mailové kampaně, newslettery, podpisy v e-mailech.

  • Offline: vizitky, brožury, letáky, časopisy, prezentace, tiskové zprávy.

  • Marketingové materiály: prodejní dokumenty, reklamní kampaně, pitch decky.


Fakta, která mluví jasně:


Statistiky potvrzují důležitost profesionální fotografie:


  • Články s relevantními obrázky mají v průměru o 94 % vyšší čtenost.

  • 67 % zákazníků tvrdí, že kvalita fotografií je klíčová při rozhodování o koupi.

  • 90 % online kupujících považuje kvalitu fotografií za nejdůležitější faktor při online nákupu.



Čím se odlišujete od ostatních?


Odpověď je jednoduchá: AUTENTICITA. Buďte sami sebou.


Vaše značka je příběh, který vyprávíte svým klientům. Brandová fotografie má sílu tento příběh zachytit – co děláte, proč to děláte a proč by na tom mělo vašim klientům záležet.


Pokud hledáte způsob, jak vyprávět svůj příběh a odlišit se od konkurence, jsem tu, abych vám pomohl. Společně vytvoříme vizuální identitu, která bude prodávat za vás – i ve spánku.




 
 
 

Komentáře


DEJVTOMAS.CZ

  • Instagram
  • LinkedIn

David Tomáš
Podbřezí 68
51801 Dobruška

 

www.dejvtomas.cz
dejvtomas.photo@gmail.com

 

2025 © DAVID TOMÁŠ

IČ: 19686269

Fyzická osoba zapsaná v Živnostenském rejstříku.

Nezapomeňte si přečíst také:​

Zásady pro ochranu osobních údajů (GDPR).

Kopírování obsahu bez souhlasu autora zakázáno.

bottom of page